Xəbərlər

Bütün xəbərlər

Gömrük Akademiyası "Keyfiyyəti İdarəetmə Sistemi" standartı üzrə beynəlxalq sertifikata layiq görüldü
Dövlət Gömrük Komitəsinin Akademiyası (DGKA) təhsildə və idarəetmədə keyfiyyət standartının yüksəldilməsi ilə bağlı növbəti uğura imza atıb. Türk Standartları İnstitutu (TSE) tərəfindən "Keyfiyyəti İdarəetmə Sistemi" standartı üzrə beynəlxalq TS EN ISO 9001:2015 sertifikatına layiq görülən DGKA Azərbaycanda bu statusu alan 3-cü ali təhsil müəssisəsidir. İki il öncə DGKA ilə Türk Standartları İnstitutu arasında Akademiyada beynəlxalq standartlar sisteminin qurulması, beynəlxalq təhsil məkanına inteqrasiya, təhsil sahəsində beynəlxalq layihələrə qoşulma, təhsilin keyfiyyəti, əməyin mühafizəsi, təhlükəsizlik texnikasının təmin olunması sahələrində fəaliyyətin ISO (International Organization for Standardization) standartlarının tələblərinə uyğun səviyyədə təşkil olunması məqsədilə müqavilə imzalanıb. Müqavilə çərçivəsində Akademiyada Beynəlxalq Standartlar Sisteminin tətbiqi, təhsilin və idarəetmənin ISO standartlarının tələblərinə uyğun səviyyədə təşkil edilməsi məqsədilə struktur bölmələrin əməkdaşları üçün təlimlər keçirilib. Türk Standartları İnstitutunun baş katibinin müşaviri, TS EN ISO 9001 - Keyfiyyəti İdarəetmə Sistemi üzrə baş auditor Arif Qani tərəfindən aparılan təlimləri uğurla başa vuran Akademiya əməkdaşlarına müvafiq sertifikatlar verilib. Türk Standartları İnstitutu tərəfindən 2021-ci ilin yanvar ayında bütün strukturlarda aparılan audit nəticəsində Akademiyanın "Keyfiyyəti İdarəetmə Sistemi" standartı üzrə beynəlxalq standartın tələblərini tam olaraq ödədiyi müəyyən edilib və prosesin yekununda Dövlət Gömrük Komitəsinin Akademiyası "Keyfiyyəti İdarəetmə Sistemi" standartı üzrə beynəlxalq TS EN ISO 9001:2015 sertifikatına layiq görülüb. Qeyd edək ki, DGKA kadr hazırlığında keyfiyyət standartının yüksəldilməsi üçün ali təhsil sahəsində dünyada mövcud olan ən qabaqcıl təlim texnologiyaları və innovasiyaların tətbiqini başlıca hədəf kimi müəyyənləşdirib.

05.03.2021

BQXK Gömrük Akademiyasının kitabxanasına ianələr bağışlayıb
Dövlət Gömrük Komitəsinin Akademiyası və Beynəlxalq Qırmızı Xaç Komitəsinin (BQXK) Azərbaycan nümayəndəliyi arasında qurulan əməkdaşlıq çərçivəsində nümayəndəlik Akademiyanın kitabxanasına beynəlxalq humanitar hüquq (BHH) sahəsinə aid zəngin ədəbiyyat və digər informasiya materialları ianə edib. Nümayəndəliyin Akademiyaya bağışladığı ianələr BHH sahəsində müxtəlif mövzuları əhatə edən materiallarla zəngindir. Həmin resurslara, xüsusilə, 1949-cu il 12 avqust tarixli Cenevrə Konvensiyaları və ona dair Əlavə Protokollar (08 iyun 1977-ci il), eyni zamanda, Əlavə Protokollar üzrə Şərhlər, Beynəlxalq Cinayət Məhkəməsinin Roma Statutu, Silahlı Münaqişələrin Hüquqi Prinsipləri (Erik David), hərbi əməliyyatların aparılması üzrə beynəlxalq hüquq, BHH və BQXK haqda digər ümumi informativ kitablar və oxu materialları daxildir. Mövcud resurslardan Akademiyada tədris olunan “İnsan hüquqları”, “Avropa İttifaqı hüququ”, “Beynəlxalq hüquq”, “Avropa İnsan Haqları Məhkəməsinin presedent hüququ” kimi fənlərin oxu materialları və əlavə ədəbiyyat kimi istifadə ediləcək. Qeyd edək ki, İnformasiya resurslarının təminatı BQXK Azərbaycan nümayəndəliyi və Akademiya arasında əməkdaşlığın qurulması üçün bu il fevralın 3-də təşkil edilmiş video-konfransda müzakirə edilən məsələlərdən biri olub. Görüşdə BQXK-nin Azərbaycan nümayəndəliyinin Gömrük Akademiyasına BHH üzrə təklif etdiyi dəstəyin müxtəlif aspektləri və Akademiyanın gömrük orqanlarının əməkdaşlarının peşəkarlıq səviyyəsinin yüksəldilməsində fəaliyyətinin səmərəsinin artırılması məqsədilə gömrük xidməti əməkdaşları üçün BHH üzrə təlimlərin və seminarların keçirilməsi məsələləri müzakirə edilib. İctimaiyyətlə əlaqələr şöbəsi

01.03.2021

Əməkdaşlıq

İnsanın öz qüvvəsini dərk etməsi, bu qüvvəni ikiqat artırır.

Voveranq

Növbəti tədbirlər

Sözlük

Spam -- (en. spam,  ru. спам, tr. spam) kommersiya və başqa məzmunlu reklamların, eləcə də digər növ məlumatların, həmin məlumatları almaq arzusunda olmayan şəxslərə kütləvi göndərilməsi. “SPAM” sözü 1936-cı ildə meydana çıxıb; “SPiced hAM” (acı verçina) ifadəsinin qısaltması olan SPAM sözü Hormel Foods Corporation şirkətinin ət məhsullarının əmtəə nişanı idi. İkinci dünya müharibəsində təkcə Amerika əsgərlərini deyil, həm də müttəfiqlərin əsgərlərini təchiz etmək üçün hazırlanmış bu konservlərin müharibədən sonra böyük ehtiyatı qalmışdı. Ona görə də Hormel Foods şirkəti bu məhsulların geniş reklamına başladı: “SPAM” sözünə hər addımda rast gəlinirdi, bütün ucuz mağazaların vitrinində, avtobus və tramvayların bortunda bu söz yazılmışdı. Bu sözü evlərin fasadlarında, qəzetlərdə oxumaq olardı. “SPAM” konservlərinin reklamı daim radio ilə yayımlanırdı. 1986-cı ildə Usenet konfranslarında hansısa Deyv Rodes adından yeni maliyyə piramidasını reklam edən eyni məzmunlu çoxlu məlumat meydana çıxdı. Başlığı “Çoxlu pul qazanın” olan bu məktublarda bunu necə etməyin təlimatı verilirdi. Məktub müəllifi öz mətnlərini elə böyük inadla çoxladaraq yayırdı ki, bu məktublardan “boğaza yığılmış” abunəçilər onları yuxarıda adı çəkilən konservlərlə müqayisə etməyə başladılar. Beləliklə, “spam” sözü yeni məna qazandı və sonradan zəhlətökən reklam göndərişlərini ifadə edən kompüter termininə çevrildi. Qanuni bizneslə məşğul olan bəzi şirkətlər öz mallarını, yaxud xidmətlərini spam vasitəsilə reklam edirlər. Belə reklam ucuz başa gəlir və daha çox potensial müştərilərini əhatə edir. Ancaq belə reklam alıcıları ehtiyatlandırmaqla əks effekt də verə bilər. Bəzən fırıldaqçılar məktubu alan şəxslərdən pul qoparmaq üçün spamdan istifadə edir. Ən geniş yayılmış üsul “Nigeriya fırıldağı” (nigerian scam) adını alıb, çünki belə məktubların əksəriyyəti Nigeriyadan göndərilir. Fırıldaqçılığın başqa bir növü “fişinq” (phishing) adlanır. Ən böyük spam axını elektron poçtla yayılır. Hazırda ümumi elektron poçt trafikində virusların və spamların payı müxtəlif qiymətləndirmələrə görə 70-95 faiz təşkil edir.